Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność wybranej biżuterii?

 

Przy każdym z prezentowanych w sklepie modeli biżuterii znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Chwilowo niedostępny - jeżeli jesteś bardzo zainteresowana akurat tym modelem biżuterii, daj nam znać poprzez e-mail: sklep@eve-bizuteria.pl
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki w danym modelu biżuterii, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka egzemplarzy tego modelu biżuterii
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość danego modelu biżuterii, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie wykonać dany model biżuterii - skontaktuj się z nami drogą e-mail: sklep@eve-bizuteria.pl
  • Spodziewana dostawa – biżuteria będzie dostępna już wkrótce
  • Wycofany z oferty – biżuteria nie jest już dostępna w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp. Prosimy o dokładne sprawdzanie wszystkich folderów poczty e-mail.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Najszybciej jak to będzie możliwe po złożeniu przez Ciebie zamówienia na biżuterię otrzymasz na adres e-mail informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie, wtedy też, rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Prosimy o dokładne sprawdzanie wszystkich folderów poczty e-mail.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki  zamówionej biżuterii wynika z dostępności modeli i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości zamawianej przez Ciebie biżuterii, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Firma kurierska,
  • Poczta Polska - najtańsza preferowana - (przesyłka priorytetowa lub ekonomiczna),
  • odbiór osobisty.

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówionej biżuterii poznasz po dodaniu wyrobów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Koszt dostawy sprawdzisz również przed złożeniem zamówienia w zakładce "koszt dostawy". W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • tradycyjny przelew na konto bankowe podane w zakładce EVE KONTAKT oraz PŁATNOŚCI
  • płatność za pobraniem - wysyłka tylko po potwierdzeniu zamówienia poprzez kliknięcie w link potwierdzający złożenie zamówienia nadesłany mailem na adres poczty podany w trakcie składania zamówienia.
  • szybka płatność elektroniczna E-card lub PayU (przelew on-line) - NAJSZYBSZY, PREFEROWANY  SPOSÓB

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówioną bizuterię w naszym salonie firmowym po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, znajdującym się pod adresem: Okrzei 21/23 , 96-300 Żyrardów, Godziny pracy salonu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym biżuterii nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać  podczas składania zamówienia w odpowiednio oznaczonym polu formularza. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać poszczególne modele biżuterii, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany model biżuterii, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Poszczególne dodane przez Ciebie wyroby w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie modele biżuterii. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przenieść je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupioną w naszym sklepie biżuterię możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja procesu zamówienia jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie kolejnego wyrobu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej  sklep@eve-bizuteria.pl.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie procesu zamówienia jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej sklep@eve-bizuteria.pl.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również będzie widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl