Reklamacje i zwroty

 

Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 601 295 031.

W chwili odbioru biżuterii zalecamy Klientowi sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej. Zgodnie z przepisami Klient ma prawo otworzyć paczkę w celu sprawdzenia zgodności zamówienia oraz braku uszkodzeń towaru. Podstawą reklamacji jest stwierdzenie uszkodzenia przy osobach dostarczających przesyłkę oraz spisania odpowiedniego protokołu szkody lub niezgodności. Reklamacje na uszkodzenia mechaniczne, powstałe podczas transportu, nie będą rozpatrywane bez poprawnie wypełnionego protokołu szkody. Potwierdzając odbiór Kupujący uzyskuje prawo własności zakupionej biżuterii oraz wszelkie ryzyka związane z jej posiadaniem i użytkowaniem.

Jeżeli zakupiona biżuteria okaże się mieć wady fabryczne lub jest niezgodna z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas biżuterię, którą chcesz zareklamować, dołączając do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany ewentualny zwrot pieniędzy w zależności od podjętej decyzji. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. Poinformuj naszą firmę w wiadomości e-mail wysłanej na adres: sklep@eve-bizuteria.pl, o nadaniu przesyłki reklamacyjnej.
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanej biżuterii lub przesłanie nowego jej egzemplarza. W takim przypadku biżuterię wyślemy do Ciebie na nasz koszt.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowaną biżuterię.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@eve-bizuteria.pl. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Biżuteria a zwroty.

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego wyrobu, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracana biżuteria nie może nosić śladów użytkowania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, dostarczony w oryginalnym opakowaniu  w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, zwrot biżuterii nie zostanie przyjęty. Biżuterię należy odesłać wraz z dowodem zakupu (paragonem) oraz wypełnionym i podpisanym formularzem zwrotu.

Uwaga: W przypadku zwrotu biżuterii na podstawie prawa o odstąpieniu od umowy,

klient ponosi koszt odesłania wyrobu.

Nasza firma nie będzie przyjmować przesyłek za pobraniem.

 

 

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu biżuterii:

  1. Przed wysłaniem biżuterii prześlij na nasz adres e-mail: sklep@eve-bizuteria.pl informację o nadaniu przesyłki. Odeślij zakupioną biżuterię w nieuszkodzonym, nienaruszonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jej zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki formularz zwrotu, w którym zawrzesz chęć zwrotu biżuterii, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 4 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanej biżuterii (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie została uszkodzona lub w jakikolwiek sposób zniszczona, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu biżuterii. Na załączony numer konta w ciągu 10 dni roboczych zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot biżuterii zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu. W ciągu 10 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy wyrób na nasz koszt.

Pobierz formularz zwrotu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl