Płatności

Możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

 

  • Najszybsza płatność elektroniczna E-Card lub PayU- wygodny, bezpieczny i najszybszy sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności E-Card lub PayU (w zależności od wybranej przez Ciebie opcji), do którego po wybraniu tej formy płatności zostaniesz przekierowany po kliknięciu w przycisk zapłaty. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie (wszelkie dane w tym procesie płatności są szyfrowane certyfikatem SSL) – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty za zamówienie. Wpłata pojawia się na naszym koncie w ciągu kilku minut.

 System E-Card lub PayU obsługuje bezpieczne transakcje:

 - karta płatnicza - Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,

-  ePrzelewy - lista obsługiwanych obecnie banków dostępna po wyborze tej formy płatności na etapie zamówienia,

 

  • Przelew tradycyjny - wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. Wpłaty za zakupioną biżuterię należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia.

    Nasz numer konta firmowego na który należy kierować wpłaty za zamówienia:

     

     

                                                                                            EVE s.c.
  • ING BANK ŚLĄSKI

    04 1050 1924 1000 0023 2921 4494

     

    w tytule przelewu prosimy podać numer swojego zamówienia.

    Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie natychmiast rozpoczniemy realizację zamówienia

 

 

    • Pobranie - płacisz gotówką przy odbiorze biżuterii (kurierowi, listonoszowi lub w oddziale Poczty Polskiej - w zależności od metody dostawy). Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatą za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadku wyboru innych form płatności. Dodatkowo przy wyborze tej formy płatności wymagane jest potwierdzenie złożenia zamówienia poprzez kliknięcie w link potwierdzający wysłany na Twój adres e-mail  podany w trakcie składania zamówienia.
    • Jeśli z przyczyn technicznych po złożeniu zamówienia nie otrzymasz automatycznej wiadomości e-mail z linkiem do potwierdzenia zamówienia, prosimy o ręczne wysłanie wiadomości mail potwierdzającej zamówienie na adres: sklep@eve-bizuteria.pl  W wiadomości prosimy podać numer złożonego zamówienia.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl