

Możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- Najszybsza płatność elektroniczna PayU - wygodny, bezpieczny i najszybszy sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności PayU, do którego po wybraniu tej formy płatności zostaniesz przekierowany po kliknięciu w przycisk zapłaty. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie (wszelkie dane w tym procesie płatności są szyfrowane certyfikatem SSL) – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty za zamówienie. Wpłata pojawia się na naszym koncie w ciągu kilku minut.
System PayU obsługuje bezpieczne transakcje:
- karta płatnicza - Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,
- ePrzelewy - lista obsługiwanych obecnie banków dostępna po wyborze tej formy płatności na etapie zamówienia,
- Przelew tradycyjny - wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. Wpłaty za zakupioną biżuterię należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia.
Nasz numer konta firmowego na który należy kierować wpłaty za zamówienia:
-
PKO Bank Polski S.A.
36 1020 1055 0000 9502 0670 2452
w tytule przelewu prosimy podać numer swojego zamówienia.
Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie natychmiast rozpoczniemy realizację zamówienia
- Pobranie - płacisz gotówką przy odbiorze biżuterii (kurierowi, listonoszowi lub w oddziale Poczty Polskiej - w zależności od metody dostawy). Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatą za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadku wyboru innych form płatności. Dodatkowo przy wyborze tej formy płatności wymagane jest potwierdzenie złożenia zamówienia poprzez kliknięcie w link potwierdzający wysłany na Twój adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia.
- Jeśli z przyczyn technicznych po złożeniu zamówienia nie otrzymasz automatycznej wiadomości e-mail z linkiem do potwierdzenia zamówienia, prosimy o ręczne wysłanie wiadomości mail potwierdzającej zamówienie na adres: sklep@eve-bizuteria.pl W wiadomości prosimy podać numer złożonego zamówienia.